خرید کرکره برقی با قیمت مناسب از فروشگاه ارزان در

درب‌های کرکره‌ای و کرکره‌های برقی اتوماتیک یکی از ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین وسایل امروزی هستند که نقش زیادی در خانه‌ها و مغازه‌ها دارند. امنیت خانه و ساختمان‌ها همیشه مورد توجه افراد قرار داشته و استفاده از کرکره‌ها امروزه در محیط و محل کار باعث افزایش امنیت منازل می‌شود. با پیشرفت علم و تکنولوژی کرکره‌های جدیدی به بازار آمده‌اند تحت عنوان درب‌های برقی کرکره‌ای یا کرکره اتوماتیک که در ایران نیز تقریباً بیش از 25 سال است که مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در زمان‌های گذشته بیشتر کرکره‌ها به صورت عادی و دستی بوده است ولی امروزه کرکره‌ها برقی و اتوماتیک در بازار وجود دارند. استفاده از کرکره‌های برقی در ساختمان‌ها امروزه بسیار مورد بهره برداری قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم شما را با خرید کرکره برقی ارزان در و قیمت و کاربرد آن آشنا کنیم.

معمولاً یکی از مشکلاتی که در ساختمان‌های مسکونی وجود دارد صدای تیغه کرکره است که می‌توانید در این زمینه از تیغه‌های آلومینیومی قوس‌دار با صدای کمتر استفاده نمایید. حتی برای ساختمان‌های حساس‌تر از تیغه‌های بی صدا غضروف دار بهره ببرید. این تیغه‌ها طوری طراحی شده‌اند که بین دوتیغه یک پلاستیک نرم غضروف مانند دارند تا از استحکاک و ایجاد سروصدا جلوگیری می‌کنند. کرکره اتوماتیک کوچک‌تر برای پنجره‌ها این کرکره‌ها برای منازل مسکونی بیشتر استفاده می‌شود و باعث می‌شود تا از اتلاف دما و انرژی صرفه جویی کند و یکی از بهترین وسیله‌های عایق صوتی و سروصدا است. استفاده از توری برای جلوگیری از حشرات به داخل خانه است. حتی برخی از این کرکره‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در زمانی که خانه خالی از سکنه است، به صورت اتوماتیک و در زمان‌های معین کرکره باز و بسته شود و افراد بیرون فکر کنند کسی در داخل خانه است. استفاده از این کرکره‌های برقی برای پنجره‌ها امروزه باعث شده تا انرژی 10 درصد صرفه جویی شود و صدای محیط اطراف را نیز می‌توانید به داخل خانه جلوگیری کنید. حتی از ورود نور خورشید و گرما به داخل محیط منزل جلوگیری می‌کند.

قیمت کرکره برقی

 قیمت انواع کرکره برقی ارزان در امنیت تقریباً در تمامی کرکره‌های برقی یکسان است ولی از لحاظ قیمت با همدیگر فرق دارند. اصلاً نباید فریب واژه‌هایی نظیر کرکره ضد سرقت، کرکره‌های جلوگیری از دزدی و … را بخورید، اصلاً نباید فکر کنید که مثلاً یک نوع خاصی از کرکره نسبت به بقیه امنیتش بالاتر است. هرچه ضخامت تیغه کرکره بیشتر باشد، وزن و استحکام آن بالاتر می‌رود و تیغه ضخیم‌تر، گران‌تر می‌شود.

روش نصب این کرکره‌ها باعث افزایش امنیت آنها می‌شود و البته در برخی موارد قطعات خاص آن باعث می‌شود تا قیمت افزایش پیدا کند و امنیت در آنها نیز کم شود. قیمت کرکره برقی مغازه یکی از مصارف زیادی که انواع درب کرکره‌ای در جامعه دارد، کرکره برقی مغازه‌هاست. قیمت کرکره برقی مغازه یا هر نوع کرکره برقی دیگری معمولاً با تیغه آلومینیومی سبک‌تر ارزان هستند و با تیغه آلومینیومی سنگین و فولادی نیز گران‌تر است و البته استفاده از تیغه پلی کربنات شفاف و رول گیتر نیز واقعاً در بازار گران‌تر از بقیه است. صرف‌نظر از قیمت تیغه‌های کرکره‌ای، پلی کربنات زواری و آلومینیوم سبک ایمنی متوسط‌تری دارند و تیغه آلومینیوم سنگین و فلاودی معمولاً سطح امنیت بالاتری ارائه می‌کنند. از لحاظ ظاهری آلومینیوم و فولاد بعد از نصب به همدیگر بسیار شبیه هستند و اگر می‌خواهید از داخل فروشگاه دیده شوند باید تیغه پلی کربنات یا رول گیتر انتخاب نمایید.

محاسبه کرکره برقی ارزان دُر قبل از اینکه یک کرکره برقی سفارش دهید باید ابتدا قیمت آن را به طور تقریبی محاسبه نمایید. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان ما در ارزان دُر ارتباط برقرار کنید و از قیمت‌های تقریبی کرکره اتوماتیک برای پارکینگ، کرکره‌های پنجره‌ای و بالکن و مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مطلع شوید. البته از قبل باید اطلاعات شما کامل باشد تا بتوانید از مشاورین ارزان در سؤال بپرسید و قیمت‌ها را مطلع شوید. کرکره‌های برقی در واقع نوعی پیشرفته از درب‌های اتومات و مدرن هستند که منبع تغذیه در آنها موتور است و با قدرت برق این موتورها می‌تواند در محورهای مختلف کار کند. کنترل تمامی کرکره‌های برقی با سوئیچ روی دیوار انجام می‌شود یا می‌توانید از یک ریموت کنترل آنها را مدیریت نمایید. کرکره‌های برقی امروزه در اندازه‌ها و ابعاد مختلفی در بازار وجود دارند که قیمت آنها بر حسب جنس و نوع آن تعیین می‌شود. سفارش خرید کرکره برقی برای خرید انواع کرکره‌ها و درب‌های برقی اتوماتیک می‌توانید به سایت ارزان در مراجعه نمایید و انواع محصولات را در سایت مشاهده و سفارش دهید. قیمت کلی این محصولات به ابعاد درب، جنس ریل، نوع ریل، برند و شرکت‌های سازنده و … بستگی دارد.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: